woensdag 13 juni 2012

Vis

Eindelijk is ie klaar.............
Ik denk wel een half jaar terug ben ik ooit eens begonnen om met wol een vis uit te leggen. Hij was uitgelegd en al, maar daar bleef het ook steeds bij. Ik weet niet hoe vaak ik hem van zolder heb gehaald om hem af te maken, maar steeds ging ie weer droog naar boven.
Nadat ik zaterdag de workshop natvilten had gegeven, bleef de vis toch maar weer eens beneden liggen. En zondag heb ik me maar in de kraag gevat en ben begonnen om de vis af te maken. Dat betekend dus wrijven, wrijven, rollen, rollen, vollen en vollen. Nou niet bepaald heel leuk werk, maar het moet gedaan worden anders valt alles gewoon uit elkaar.
En zie hier, hij ligt niet meer op een droge :-)
Nog niet helemaal naar mijn zin, dus er moet nog iets mee gebeuren. Maar wat?????

Geen opmerkingen:

Een reactie posten