maandag 21 mei 2018

Kinderfeestje Ilse

Ilse wilde dolgraag met haar feestje iets maken op de houten boomschijfjes, want ze hield wel van dat soort materiaal. Het touw waaraan ze kwamen te hangen moest ook naturel kleurig zijn en dus geen felle kleurtjes. Samen met haar vriendinnen heeft ze één zo'n schijfje beschilderd met schoolbordverf in een kleur naar keuze. Daarna met Diam's 3D verf de andere schijfjes versierd. Eerst de figuurtjes omlijnd met Diam's, rechtstreeks vanuit de tubes. Daarna verder ingekleurd, sommige hebben het in de mozaïek stijl gedaan en andere hebben de unicorn of dergelijke helemaal ingevuld met Diam's.
Op het eind nog iets met krijt op het schijfje met schoolbordverf geschreven en klaar waren hun kunstwerken. Na een feestje wordt altijd al het werk één voor één op de foto gezet, zodat ik iedereen op Facebook, kan laten meegenieten van de resultaten. Maar omdat ik af en toe hoor dat sommige niet of niet meer op Facebook zitten, plaats ik ze nu ook maar op mijn blog. Daar kan iedereen vrij op rond kijken en ideeën op doen ☺




Zo zie je maar dat het goed is om van te voren even een vrijblijvend gesprek aan te gaan, betreffende de mogelijkheden voor een kinderfeestje/feestje/workshop. Bovenstaand feestje ontstond ter plekke in het atelier, naar aanleiding van het gesprek met Ilse en haar moeder. Vaak hoor je, door goed te luisteren, waar een voorkeur naar uit gaat en dan kan ik daar op inspringen.

Mocht je een idee van me willen gebruiken, zou het leuk zijn als je ook vermeld dat het van mij af komt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten