donderdag 5 juli 2018

Doodle Clay

Op een beurs ben ik een keer tegen Doodle Clay aangelopen en natuurlijk bleef dit in mijn achterhoofd zitten. Aangezien mijn wensen voor mijn verjaardag, moederdag etc meestal toch iets van creatieve artikelen zijn, vindt mijn gezin dat maar lastig. Want, ja mam, jij kunt alles toch zelf inkopen......dan is het voor ons toch niet leuk om iets van knutselspullen te kopen voor jou??
Nou reken maar dat ik dat wel heel leuk vind ☺
Dus wat schetste mijn verbazing?! Ik kreeg een start koker met Doodle Clay en was helemaal heppy de beppie.
En toen moest ik de tijd nog ergens vinden om het uit te proberen, aiii.....daar ging natuurlijk weer veel te veel tijd overheen. Maar het is gelukt, met een deadline voor ogen lukt het meestal wel.
Daarna besloot ik om het met het Tiener Atelier ook te gaan uit proberen. Sommige waren enthousiast, andere moesten nog even wennen. Ik denk dat het er mee te maken had dat ze te moe waren en van Doodle Clay word je heel erg ZEN hihihi.
Hieronder zie je de resultaten van het Tiener Atelier.



Samen met Annelieke ben ik meer voorbeelden aan het maken voor o.a. de Kunstmarkt Fladder, waar ik zondag 8 juli ook op aanwezig zal zijn en de Doodle Clay zal promoten.
Annelieke is echt van de friemel en haar werk is heel erg fijntjes en klein. Heel mooi, maar voor de meeste veel te veel gepriegel.


Vanaf nu is deze Doodle Clay ook in het atelier verkrijgbaar. Zowel de starter koker als de losse pakken klei.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten