maandag 12 november 2012

Sjaal vilten


Een hele tijd terug mocht ik een workshop verzorgen, waarin we een zijden sjaal gingen wolvilten.
Vanwege de vele ruimte die zoiets in neemt kon ik maar 2 dames kwijt. Maar dat mocht de pret niet drukken. Viv en Betty ken ik inmiddels al langer, dus het werd een hele gezellige middag. En voor mij een hele relaxte middag, want eenmaal op gang is het een kwestie van vilten, dus wrijven wrijven en nog eens wrijven. En ik stond/zat er bij en keek er naar.... hihihihi. Met af en toe een helpend handje.

De resultaten zijn super geworden, alletwee heel verschillend. Op de foto zijn ze nog nat, maar eenmaal opgedroogd komen de kleuren nog beter uit.


De dames hebben er inmiddels alle twee al de show meegelopen tijdens een feestje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten