vrijdag 21 september 2012

Feestje Sanne

Vanmiddag heeft Sanne met haar vriendinnetjes en vriendjes haar feestjes gevierd in het atelier. Sanne was al een keer eerder in het atelier geweest met een ander kinderfeestje van haar vriendinnetje en nu kwam ze haar eigen feestje hier vieren. Dat is zo leuk om zo'n enthousiaste meiden hier terug te zien komen, want daar doe je het tenslotte toch voor.
Vandaag was de keuze gevallen op een spiegel versieren. Het is ook zo leuk om te doen en de resultaten zijn altijd zo verrassend anders. Net zo als vandaag.
Dit keer waren er ook twee jongens bij. Ik zie niet vaak jongens in het atelier, maar de jongens die er nu bij waren hebben echt niet onder gedaan voor de meiden. 
Dus voor iedereen die steeds denken dat het knutselen niets is voor jongens..........dus wel hoor!
Ik moest alleen even diep graven hoe een "echte" voetbal er ook al weer uit zag ☺(ik heb tenslotte 2 dochters...) maar dat is ons goed gelukt, of niet soms Bas? De rest heeft hij helemaal zelf ingevuld uit eigen fantasie. En Felice (nou hoop ik dat ik zijn naam goed geschreven heb) heeft een hele kleurrijke spiegel met zijn poes er op gemaakt. Samen met een tekstballon waarin iets stond wat alleen hij begrijpt...."kattentaal" zullen we maar zeggen.
En de meiden, tja wat zal ik daar van zeggen..................KEI MOOI allemaal.
Ik hoop dat ze allemaal een mooi plekje in hun kamer krijgen.
Na afloop krijgt de jarige altijd een klein cadeautje van me, maar dit keer kreeg ik ook een klein cadeautje. Sanne had voor mij een heel mooi bedankkaartje gemaakt, met allemaal theezakjes. Wat een verrassing en wat ontzettend lief van haar. Het kaartje hangt nu op een mooi plekje in het atelier.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten