vrijdag 21 september 2012

Feest Abraham

Er is feest hier in huize Creemers ☺
We hebben een Abraham in ons midden.
Zus Irma en zwager Remie hebben de voorkant van het huis heel subtiel versierd.
Binnen hangen natuurlijk onze stoffen vlaggenlijnen, maar omdat deze verjaardag toch iets specialers is, moest er een nieuwe versie komen.
In dit geval dus een mannenslinger. Ik ben dus op zoek gegaan naar Pin Up plaatjes op internet en heb die via transfers op stof over gebracht. Ze zijn op linnen stof gestreken en daarna heb ik de vlaggetjes nog een extra sierstiksel langs de rand gegeven.
Het resultaat mag er wezen en de reacties die we tot nu toe hebben gekregen waren erg leuk.



Daarnaast heb ik nog een banner gemaakt, met aan beide kanten een soort van spotprent.
De illustraties komen van Mike Shovel en zijn helemaal super. Ze toveren steeds een glimlach op mijn gezicht, ik word hier heel vrolijk van. Ik heb ze al een heleboel jaren terug ontdekt en heel af en toe gebruik ik de prenten op mijn werkstukken.  Nu kwamen ze heel goed van pas. Effe lekker die heeeele ouwe man van me plagen.
De uitspraken zijn er los op gemaakt, zodat ik ze altijd kan aanpassen. Wie weet ooit nog voor een andere gelegenheid.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten