maandag 17 september 2012

Crea Weekend Evenementenhal Venray

De afgelopen weken ben ik bezig geweest om nog wat nieuwe ideeën uit te werken voor komend weekend. Zoals gewoonlijk heb ik het idee dat ik "niks" heb liggen om te laten zien!
Wat dus absoluut niet het geval is hoor.
Maar ook bij mij geldt de regel: Soms zit het tegen en soms zit het mee.
Er liggen namelijk al enkele werkstukjes in de prullenbak. Ik ben nou eenmaal niet gauw tevreden :-)
Sommige cursisten denken dat mij altijd alles in een keer lukt, nou dames echt niet......ook bij mij gaat wel eens iets fout.

Om ons goed herkenbaar te maken in onze stand, heb ik ook nog een schort gemaakt. Hij is gemaakt van een oude rode linnen broek. De achterzak met een stukje tailleband er nog aan vast, heb ik als zak op de schort genaaid. Er zijn o.a. met de Big Shot, uitgestanste motieven op verwerkt. Maar bovenal is het schort opgepimpt met de veelzijdige 3D verf van Diams. Zelfs een grote houten knoop is bewerkt met deze verf. Deze techniek van bloemetjes maken, gebruiken we ook heel veel op de welbekende theelichtjes. Ik ben benieuwd of we ook op dit schort zo veel respons krijgen als bij de allereerste?

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten