zaterdag 13 april 2013

Workshop "All In" Glasetsen

Vandaag mocht ik een workshop glasetsen, inclusief een lunch, verzorgen voor een groep dames uit 's Gravendeel.
Marcel werd dus ingezet om een lekkere verse kippensoep met mozzarella te maken en Annelieke mocht de broodjes gezond maken. Wat fijn dat ik zo'n goeie achterban heb, die dit voor mij willen doen...

En wat kreeg ik een leuke, lieve en gezellige groep met dames binnen zeg. Deze dames gingen al bijna 30 jaar met elkaar eens per jaar (of vaker) een weekend weg. In de beginjaren met alle kinderen erbij en later alleen met de mannen of zoals nu alleen maar met de dames.
Dit keer waren het dus alleen de dames en ze verbleven dit weekend op Klein Vink in Arcen.
Hun genieten van zo'n weekend, maar ik ook omdat ik heel even deelgenoot van hun gezelschap mag zijn. Er werd heel wat gelachen, geplaagd en gekletst. Wat een energie krijg je daar van, super.
Maar naast het lachen werd er natuurlijk eerst geluncht en daarna zijn ze met glasetsen aan de gang gegaan. Een totale verrassing want de 2 dames die het organiseerde hadden niet verteld wat ze gingen maken.
Naar een korte intro wist iedereen wat ze wilde gaan maken, de cakeschaaltjes werden ontvet en de sjablonen op de juiste plek neer gelegd. Daarna werd alles ingevuld met de glasets pasta om het na enig intrekken weer af te spoelen onder water.
Dit keer waren de schaaltjes allemaal heel rustig qua motiefjes. Ik heb het al zo vaak gezegd, dat ik het zo leuk vind om te zien hoe iedereen weer anders werkt en nu weer :-)
Kijk maar eens naar deze resultaten, zo mooi zo eenvoudig!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten