vrijdag 19 april 2013

Keramiek Workshop

Eindelijk sinds lange tijd stond er weer eens een Keramiek Workshop ingepland. Het was uiteindelijk maar een heel klein groepje, maar ik heb hem toch door laten gaan. Gewoon ook omdat ik het zo miste om met mijn handen in de klei te zitten :-)
De beide dames hadden een mooie houten balk meegenomen, die al was voorbewerkt met de 7 gaten boor. Want ze wilde uit die gaten vogels laten komen. En specifiek vogels omdat hun ook zo heette.
Net zoals ik vaak visjes maakte omdat die ook in mijn achternaam voor komen.
En het werd een heerlijke, gezellige en relaxte avond. Tenminste voor mij dan, misschien dat Dien het wat moeilijk had, terwijl Willemien zich al wat zekerder voelde omdat ze al een keer eerder met klei had gewerkt.

Nu is het wachten totdat ze droog genoeg zijn, dan gebakken kunnen worden, om vervolgens nog een keer ingekleurd te worden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten