dinsdag 13 november 2012

Intratuin

Tijdens de Orchideeën Weken van de Intratuin in Venray, mocht ik 2 dagen met mijn spullen een tafel bemannen. Goeie promotie voor mijn atelier en leuk voor de Intratuin om de klanten iets extra's te bieden.
Deze 2 dagen heb ik doorlopend het glasetsen en de Diam's gedemonstreerd, samen met Vivianne. Vivianne had zich beide dagen aangeboden om te helpen, zo lief..en ze heeft het al zo druk, ongelooflijk. Maar het was wel reuze gezellig, tijdens de rustige stukjes van de dag hebben we lekker kunnen bijkletsen, terwijl we ondertussen wat aan het maken waren.

De eerste dag stonden we met onze billen naar het tuin café. Een iets rustiger stukje en wat achter de planten. Maar het werd een hele gezellige dag, zo met z'n tweetjes.


En de tweede dag stonden we echt voor de planten, met onze billen in de vetplanten met stekels. Wat hebben we gelachen..............als we moe werden zagen we ons zelf bij wijze van, al tussen die planten zitten, met een heleboel stekels in ons achterste......☺

We stonden nu helemaal voor aan, dus de bezoekers konden bijna niet aan ons voorbij. En wat vlogen de uren voorbij zeg. We hadden amper tijd om een broodje te eten. Super veel aardige mensen gesproken en heel veel demonstraties gegeven. Zelfs toen we al aan het opruimen waren, kwamen er nog vragen van nieuwsgierige bezoekers.  Kortom zeer geslaagd!


Ik vond het zo leuk om tussen de planten te staan en al die bezoekers te mogen verwelkomen, zo'n mooie ambiance ook.
Zelf heb ik thuis ook altijd groen en bloemen staan, ik zou niet zonder kunnen, heerlijk ook om in een verloren uurtje bij de Intratuin te mogen rondlopen en genieten van al het moois. Ik kan daar zo een uur doorbrengen zonder dat ik het in de gaten heb. Heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten