zondag 15 december 2013

Kerst Etalage

Ik kreeg zulke leuke reacties op de Sinterklaas etalage, dat iedereen vroeg of ik er ook één in kerst sfeer ging maken. Helaas kon ik de zelfde etalage niet meer gebruiken.
Na wat rond gebeld te hebben, mocht ik uiteindelijk ergens anders een Kerst Etalage inrichten.
Dit moest allemaal snel tussendoor gebeuren en omdat we met de auto niet het centrum in konden komen hebben we de spullen maar in winkelwagentjes er naar toe gereden. Grappig hoor, in het donker en dan met een naaimachinetafeltje in een wagentje door het dorp rijden, mwhahahaha
Maar uiteindelijk ben ik wel weer heel erg tevreden met het resultaat. Het is natuurlijk jammer dat er zo veel winkels leeg staan in Venray, maar ik krijg op deze manier de kans om mijn atelier nog meer op de kaart te zetten.


Het is wel lastig om een goeie foto te maken in het donker en in een etalage ruit. Maar goed, ik ben er trots op.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten