donderdag 28 november 2013

Sinterklaas etalage Venray

Een hele tijd terug werd ik gebeld door de organisatie van het Sinterklaas gilde in Venray. Er werd me gevraagd of ik misschien een etalage wilde inrichten in Sinterklaas stijl. Op het moment staan er nog al wat etalages leeg in het centrum en ze waren op zoek naar ondernemers die ze wilde aankleden. Wat een super initiatief en wat een eer dat ik werd gevraagd.......
dank je wel Petra dat je aan mij gedacht hebt.

Dus zo gezegd zo gedaan. Heel wat denk uurtjes gingen er aan vooraf, want ja wat neem ik allemaal mee???? Ik was zoveel van plan, maar die uren die ik toch iedere dag te kort kom, omdat de klok te snel loopt ,breken me vaak op. Uiteindelijk heb ik het moeten doen met datgene wat ik had en ik moet zeggen dat het er goed bij staat.
Inmiddels staat de etalage al weer een paar weekjes en de reacties die ik krijg van vrienden en bekende zijn zo leuk.
Ik ben best wel een beetje trots, bloos bloos.


 
Anneke, een hele lieve cursist bij het Naai Atelier heeft pas geleden ook haar eigen bedrijf opgestart onder de naam Funky Old Furniture. En zij heeft een ontzettende gave stoel ter beschikking gesteld en deze past perfect in het plaatje, samen met mijn antieke naaitafeltje ☺

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten