donderdag 28 november 2013

Moonlightshoppen Intratuin Venray

Laatst mocht ik tijdens het Moonlightshoppen bij de Intratuin in Venray ook staan met een standje.
Het zou een andere versie worden op de normaliter door Intratuin georganiseerde Lady's Night.

Dit keer was Marcel mee om me te vergezellen, te assisteren. En als ik mijn moeder mag geloven dan deed hij het goed ☺ Ze had hem van een afstandje staan observeren blijkbaar en ze had wel moeten lachen om hoe hij het deed, hij wist in ieder geval de aandacht op de producten wel te brengen......
en hij staat er toch maar met zijn schort om.
We stonden richting de kassa's, dus gelukkig niet in de kouwe hoek. Op deze manier konden we de Diam's en het glasetsen demonstreren zonder dat de handen zouden verkleumen. Omdat we dit keer de statafels hadden meegenomen zodat we lekker er achter konden staan, was er niet heel veel ruimte om iets neer te zetten en te demonstreren. Dus de planten achter ons boden perfect display materiaal. Zo wie zo heb ik graag groen om me heen, dus hier ben ik altijd echt op mijn plek.

We hebben met zijn tweetjes gelachen en genoten, om van alles en nog wat. Het was gezellig druk en we hadden alle ruimte om een praatje te maken met deen en genen. Tussendoor werd er door een heel gezellig kleurrijk uitgedost koor (de Liesjes) muziek ten gehore gebracht, wat ook meteen zorgde voor het meedein effect en een grote grijns op ieders gezicht.
Kortom weer een avond om niet te vergeten.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten