dinsdag 10 september 2013

Kraam cadeau Klepbankje

Ik kreeg een tijdje terug een mailtje van Inge of ik ook een kinder klepbankje wilde beschilderen als kraamcadeau voor haar zus. En dan wilde ze graag als thema het geboortekaartje gebruiken.
Hier stonden girafjes op die ze al een keer eerder voorbij had zien komen op mijn site of Facebook pagina.
Heel leuk om zo'n opdracht te mogen uitvoeren. Dus na de vakantie werd het bankje gebracht en mocht ik zelf kijken hoe ik het ging doen. Het enige wat ze me mee gaf, was dat haar zus het graag rustig wilde houden qua decoratie.


Dus er werd her en der een girafje geschilderd. Toen het klaar was zei Marcel dat ik vergeten was om het blauwe girafje oogjes te geven..........................hahahahaha
die zie je van de achterkant, want heb je ooit een girafje met een staartje aan de buik gezien???!!


En nu maar hopen dat de zus er blij mee is en dat er maar vele blije kinderbilletjes op mogen zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten