dinsdag 4 september 2018

Vakantie en Handletteren

Tijdens de vakantie met mijn gezin, ging ik op pad met een hele zak antibiotica en pijnstillers. En dat allemaal vanwege een kies waaraan ik 2 wortelkanaalbehandelingen had gehad en die uiteindelijk na de vakantie toch getrokken is. Achteraf dus flink balen, want waarom niet meteen getrokken???

Maar goed, zittend op het terras van ons heerlijke en sfeervol ingerichte Frans vakantiehuisje en met een fantastisch uitzicht op de zee, heb ik af en toe de tekenspullen tevoorschijn gehaald. En ik moet zeggen dat het me veel rust gaf. Veelal waren het tekeningen die betrekking hadden op iets wat er gebeurde tijdens de vakantie. Lekker een beetje zelfspot en humor vast leggen, gecombineerd met Handlettering. Af en toe plaatste ik iets op Instagram en op Facebook en wat een bereik en lieve en leuke reacties had ik.  Super om te zien.
Daarom ook hier op mijn blog even showen ☺

Deze tekening maakte ik nadat ik mijn gezin de deur uit heb gestuurd....ik denk dat ze ook even blij waren om weg te zijn. Pijn in je mond is niet fijn en je voelt het continu, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed. Daardoor kon ik nog wel eens grumpy zijn. Dus was hard toe aan rust ☺
Ik vroeg op FB of ik nu heel slecht was en toe was aan "Me Time". Nou daar kreeg ik dus hele lieve berichtjes op. Hè hè, gelukkig, het was niet meer dan normaal hahahahaha

Deze maakte ik onder het mom van : Lachen als een boer met kiespijn
En dat was het soms ook echt voor me. Maar vooral blijven genieten van de vakantie Monique. Niet vergeten hoor!!!

Deze maakte ik omdat we deze vakantie al ik weet niet hoeveel bussen insectenspray hadden gekocht en leeg gespoten. Datgene wat ons lek prikte en zorgde voor een heleboel jeuk konden we niet zien, zo klein waren ze. Vooral mijn benen en die van mijn oudste zagen en zien er nog steeds niet uit. Echt overal plekjes. En zelfs speciale crème gehaald bij de apotheek daar, hielp niet tegen de jeuk.

En zo halverwege de vakantie begon ik ook onze beestenbende te missen. Ik moet eerlijkheidshalve  wel bekennen dat ik de poesjes meer miste dan onze honden. Dus conclusie: ik ben een echt kattenvrouwtje...


En zie je ook dat mooie Franse tafelkleed, I love it. Dus als aandenken hebben we er zelf 2 gekocht op een Franse markt. Zo kunnen we de Franse vakantiesfeer nog even vast houden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten