dinsdag 4 september 2018

Afscheid steentjes

Ik vond het een leuk idee om iets voor de eigenaren achter te laten in ons vakantie huisje. Tijdens onze strandbezoekjes heb ik stenen gezocht. Soms zelfs tot ergernis van mijn dochters, want die zagen de andere mensen al kijken naar mij. Gek mens....wat moet ze met die stenen....
En mijn man is zelfs een keer op pad geweest met een aantal van die stenen in de rugzak. Hij had het in eerste instantie niet in de gaten, totdat mijn dochter het zag hahahahaha
Sorry schat!



Omdat het huisje een beetje in strand stijl was ingericht, heb ik op de stenen vissen getekend met de Posca Markers. Een gehandletterd label, met een tekst aan beide kanten maakt het geheel af. Het ligt nu te pronken op het schap boven de bank. De reactie van Roxanne (de eigenaresse) was dat ze het een heel dierbaar en kostbaar idee vond. Hoe leuk is dat dan?!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten