dinsdag 7 januari 2014

Kinder Feestje Janneke

Op de valreep zo net voor de feestdagen heeft Janneke haar feestje gevierd in het atelier.
Wat is dat toch met die spiegeltjes..............ze blijven maar steeds favoriet. Want ook Janneke had deze uitgekozen om te maken met haar vriendinnen.

Van te voren hebben we alle flesjes Diam's nog maar even snel getest, want we hadden op de Kerstmarkt van de Petrus Banden School mogen staan en workshops mogen geven met de Diam's.
En Danjelle zou me deze keer mee helpen met het feestje, gezellig vind ik dat en de kinderen vinden het vaak ook heel leuk dat een ouder meisje komt helpen. Blijkbaar is dat heeeel interessant ☺

Het werd een hele gezellige middag in het atelier. Sommige meiden waren heel snel klaar, waardoor ze nog tijd hadden om kerst hangertjes te maken en kaarsjes. En als ik alle meiden mag geloven komen ze allemaal naar het Kinder Knutsel Atelier. Ik moest wel lachen toen de één tegen de ander zei: maar jij moet op woensdag toch dansen? Nou dan zeggen ik dansen toch af!
Leuk om te horen toch en een mooie opsteker voor mij en Danjelle?



1 opmerking:

  1. Ze zijn idd leuk, die spiegeltjes!!

    Net je blog gevonden via google . Ga hem in mijn leeslijst zetten!

    Groetjes Thea ♥

    Crea by Thea

    BeantwoordenVerwijderen