dinsdag 7 januari 2014

Kerstmarkt Petrus Banden School Venray

Meester Rob had gevraagd of ik op de kerstmarkt wilde staan en eventueel workshops voor de kinderen wilde verzorgen. Nou kei leuk, dus zo gezegd zo gedaan.
Donderdag 19 dec. kreeg ik een klaslokaal ter beschikking en kon ik alles klaar zetten. We hadden besloten om kaarsjes, kersthangers en tolletjes te versieren met de Diam's 3D verf.
We= ik, Marcel en de meiden hebben het gezellig druk gehad en hebben aan één stuk door gewerkt. Al thans werken kan je het niet noemen, want daarvoor is het veel te leuk vind ik dan.
Misschien is het voor mijn meiden wel werken, want die hebben er niet altijd heel veel zin in. Hangen liever op de bank (pubers hè).
En misschien dit keer ook omdat ze misschien bang waren net die ene leraar tegen te komen die niet hun favoriet was toen ze zelf op deze school zaten. Achteraf gezien hebben ze het reuze naar hun zin gehad en moesten ze zelfs lachen omdat sommige leraren hun niet eens herkende...... zo zie je maar weer meiden, niet alles is zo'n drama.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten