zondag 24 februari 2013

Na 3 tot 4 weken echt ziek te zijn geweest (ook ik was één van de vele die last had van de griep epidemie), liep ik tegen een erg grote achterstand aan. Ik had mijn tijd zo goed ingedeeld naar de beurs toe, maar helaas liep dat dus even helemaal anders.
Eerst kreeg ik een spreek verbod opgelegd door de huisarts, hoe combineer je dat dan met les geven? Niet dus, dus alle lessen afgezegd en dat is me in al die jaren echt nog nooit gebeurt. Na een week  ging het redelijk, dus ik weer voorzichtig praten. Gelukkig viel dat net in de Carnavalsweek, dus dan had ik zo wie zo geen les. Maar helaas was het praten van korte duur, want ik raakte weer mijn stem kwijt, maar nu werd ik er ook nog eens snipverkouden bij dus kwam het eens zo hard terug.
Uiteindelijk de week na Carnaval ook mijn lessen afgezegd.
Na die week had ik een Kinderfeestje gepland staan en dat wilde ik absoluut niet afzeggen, hoe beroerd en slap ik me ook voelde.
Dus mijn dochters werden als hulp ingeroepen, gelukkig weten zij heel goed wat te doen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten