woensdag 6 maart 2013

Kinder Knutsel Atelier

Afgelopen woensdag hebben de kinderen tijdens het Kinder Knutsel Atelier, paasversieringen gemaakt.
We hebben hiervoor tempex eitjes gebruikt en zijn aan de slag gegaan om die te bekleden met Silk- of Foam Clay.
Aan het begin van de les had ik gevraagd of ik misschien een paar voorbeeldjes mee mocht nemen naar de beurs dat weekend. Dan konden de bezoeker zien wat ze allemaal voor een leuke dingen maakte bij het Kinder Knutsel Atelier. Ze waren allemaal dol enthousiast en wilde er zeker wel eentje meegeven.
Maar aan het eind van de les, werden de eitjes door de meeste toch meegenomen.....het is ook zo moeilijk als je iets moois hebt gemaakt en je het niet mag meenemen om het thuis te laten zien.
Maar van Anne, Floor en Larissa mocht ik wel een paasversiering meenemen. Ik moest er wel even een foto van maken en die op Facebook zetten, zodat papa of mama konden zien wat ze gemaakt hadden. Nou dat doe ik graag hoor ☺



Nou dames, ze hebben super gestaan op de workshoptafel. De bezoekers vonden ze fantastisch en er zijn heel wat haasjes, kuikentjes en andere eitjes na gemaakt. Heel erg bedankt voor het lenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten