zaterdag 25 augustus 2012

Lavendel hangers

De afgelopen week ben ik weer eens aan de gang gegaan met stempelen op stof. Om hier vervolgens hangers van te maken, gevuld met lavendel.
In het verleden heb ik dit ook al vaak gemaakt, maar dan gebruikte ik vaak transfers van nostalgische plaatjes. Het is super leuk om te doen en het zijn hele dankbare geurige cadeautjes.
Dit keer gebruikte is echter stempels,  maar met al die stempels die ik ondertussen heb verzameld, een hele klus om te kiezen welke ik zal gebruiken  :-)
En dan nog mooie teksten/quotes verzinnen of op zoek tussen al mijn opgeslagen teksten/quotes die ik via internet al  eens tegen was gekomen. En die zijn er heel veel te vinden, want ik heb er inmiddels al een hoop opgeslagen.

Ik heb mijn hart dus op kunnen halen en er liggen inmiddels nog meer ideeën. Hieronder slechts een paar van mijn creaties. Maar ik weet zeker dat er nog meer volgen, want met het schrijven van dit stukje kriebelen de handen weer behoorlijk!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten