zondag 8 juli 2012

Kunstmarkt Fladder

Ik ga zo met mijn voetjes omhoog. De rest van de familie zit al uitgeblust op de bank. Maar ik wilde toch nog even de foto's bekijken en plaatsen op mijn blog. Mijn atelier staat nog op zijn kop, maar dat komt morgen wel weer. Kan ik alles weer eens mooi reorganiseren.

Vandaag hebben wij namelijk op de Kunstmarkt in het centrum van Venray gestaan. We hebben veel bekende gezichten gezien en veel nieuwe gezichten, ondanks het weer! Want we hebben in de regen staan opbouwen....gelukkig hebben we wat later in de middag geen regen meer gehad.
We hadden extra zeil meegenomen en maar goed ook, want zo wisten we zeker dat we droog zouden staan. En het tafeltje dat we mee genomen hadden voor de mini workshops kon op deze manier droog staan. Het was eigenlijk wel een heel knus hoekje om zo laag onder het zeil te knutselen....


Er zijn theelichtjes met de Diams beschilderd en heel veel leuke sleutelhangers bekleed met de Foam of Silk Clay.


Ik en mijn trouwe assistenten, in de vorm van mijn dochters Annelieke en Danjelle (zij zijn tenslotte Zus & Zus), Marcel en mijn lieve vriendin Vivianne willen iedereen bedanken voor hun bezoekje aan onze stand.
Wij hebben genoten en hopelijk jullie ook!

1 opmerking:

  1. wat een leuke foto's :-), geeft goed weer hoe ontzettend leuk het was die dag!

    BeantwoordenVerwijderen