dinsdag 6 maart 2012

Zo juist is de les weer afgerond en ik ben weer helemaal opgeladen. En dat terwijl het bedtijd is. Dat wordt weer een onrustig nachtje.
Er wordt namelijk op de dinsdagavondles weer gewerkt aan een tafeltent. Zo leuk! Al die ideeën die er dan voorbij komen. In deze tent wordt een getoogde deur gemaakt met natuurlijk een huisnummer en een deurbel. Er komt een brievenbus op, waar een echte gleuf in komt, waar de briefjes doorheen kunnen. Laska heeft via internet een stof gekocht met een print van bakstenen en die wordt aan een kant verwerkt met o.a. een boom erop. Er komen vogeltjes op, ramen in, bloemen in de vensterbank etc etc. Met zo iets gaan mijn gedachtes alle kanten op, van wat er allemaal mogelijk is. Laatst heb ik hele mooie stof ingekocht, waarop allemaal straatjes, huisjes en groen staan afgebeeld en deze wordt voor de bovenkant gebruikt. De kinderen kunnen dan met hun autootjes over de straatjes rijden, zonder dat de tafel beschadigd, ideaal dus.
Op de maandagavond is Iris trouwens ook bezig met een tafeltent en die wordt weer heel anders, wat stoerder. Met een legerauto erop, een luchtballon een camouflage net etc etc. En ook Iris gaat voor de bovenkant de stof gebruiken met de straatjes erop. Ik zal binnenkort wat foto's maken en die plaatsen op mijn blog.
Voor nu welterusten en tot de volgende post.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten