maandag 26 maart 2012

Pasen a la Tilda stijl

Inmiddels heb ik ook nog een paar Paas konijnen gemaakt, naar aanleiding van een Tilda patroon. Normaliter ontwerp ik de patronen zelf, maar omdat er de laatste tijd vraag is naar Tilda heb ik dit maar eens op die manier uitgewerkt. Afgelopen vrijdag was ik met mijn vriendin Vivianne naar Ikea gereden, helaas zijn ze daar nog aan het verbouwen dus een aantal artikelen waren niet in de winkel. Zo ook de stof en dat is voor mij natuurlijk een straf. Maar niet getreurd, ze hebben daar ook hele leuke theedoeken. En als je goed kijkt en je weet welke theedoeken ik bedoel, dan kun je die terug vinden in de kleren van de konijnen. Zelfs het ophanglusjes is verwerkt in het jurkje :-)


De eerder gemaakte harten van Tilda hebben inmiddels snorharen gekregen. Ik had op facebook een berichtje geschreven "wel of geen snorharen". Nou dat heb ik geweten, ik heb heel wat leuke en gekke reacties hierop gekregen, lachen hoor. Wat een impact heeft dat facebook gebeuren toch af en toe.
Rechts zit nog een zelfgemaakte creatie uit de oude doos. Het konijntje kan goed al 15 jaar oud zijn. Ik zal nog eens de zolder opduiken, want daar liggen nog meer gouwe ouwe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten