vrijdag 13 februari 2015

Naaldvilten

Naaldvilten blijft toch ook steeds weer terug keren in het atelier en het blijft ook zo leuk om te doen.
Een tijd terug, nadat ik een hele week in bed had gelegen met de griep en me nog helemaal niet 100% voelde, was er het Open Atelier. Omdat het in bed liggen toch niets hielp, dacht ik dat een beetje afleiding misschien wel goed zou zijn. En omdat deze groep al lang bij mij komt en ik gecheckt had of ze niet bang waren dat ik hun misschien zou aansteken ☺, heb ik die les toch door laten gaan.
Ik kon lekker gaan zitten en rustig toekijken, want dat kan met het naald vilten. Het maakt weinig herrie, het is schoon werken, dus weinig rommel. Ze hebben me met hun gezelligheid en warme aandacht er goed door heen getrokken. En als je dan ziet wat je met een viltnaald en wol kan creëren, dan is dat een genot. Echt dingetjes voor het voorjaar zoals jullie op de foto kunnen zien.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten