donderdag 31 oktober 2013

Inkopen van fournituren

Laatst was Marcel onverwachts een dag vrij, dus ik heb hiervan meteen gebruik gemaakt. Ik had een dagje groothandelen in mijn gedachte ☺ Ik sleep hem ook overal mee naar toe, hoor ik jullie denken............maar hij gaat echt uit vrije wil mee hoor.
Het was alleen een eindje rijden, dus ik dacht dat hij dat voor zijn rekening zou nemen, helaas tevergeefs gedacht. Hij zal gedacht hebben, als ik mee moet dan mag jij rijden en ik geef hem ook geen ongelijk eigenlijk. Zo lang hij maar terug zou rijden, want we moesten gewoon weer op tijd thuis zijn vanwege de naailes 's avonds.
We kwamen binnen bij een groothandel waar we dus nog nooit geweest waren, nou mijn mond viel open en Marcel zijn reactie was "mijn hemel, hier kom ik dus voorlopig niet weg" hahahahaha
Wat een walhalla...............Na de eerste rij, kwam Marcel op het idee om al vast op voor onderzoek te gaan, naar de producten die ik "zeker" moest hebben.....nou ik wilde daar alles wel hebben kan ik je vertellen. Ik heb genoten, maar zag ook door de bomen het bos soms niet meer.
Tussendoor troffen we elkaar weer eens en dan melde hij waar dit of dat lag. En op een gegeven moment dacht ik dat hij met me mee liep, nee dus. Ik draai me om en een heel stuk verder stond hij helemaal bedolven onder de boa's...................mwahahaha.
Ik snel een foto geknipt en op FB geplaatst, wat denk je.............krijg ik reacties dat ze maar medelijden hebben met Marcel etc. etc. Nou dames het was zijn eigen idee en ja Danjelle, dit doet je vader echt zelf.....

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten