dinsdag 18 juni 2013

Wol vilten op Locatie

Dit keer mocht ik een workshop wol vilten, op locatie in Eindhoven, verzorgen bij mijn lieve gastvrouw Saskia. Na eerst ontvangen te zijn met thee en iets lekkers hebben we ons geïnstalleerd.
Er werd nog wat getwijfeld over het te maken onderwerp van wolvilt, maar uiteindelijk werd het opgesplitst in zijde sjaals vilten en een object vilten. Normaal doe ik dit niet zo gauw, maar deze dames hadden al eerder bij mij een workshop wol vilten gevolgd, dus kenden een beetje het klappen van de zweep.
Het was deze dag super warm, heerlijk vond ik dat, maar om niet allemaal als verbrande kreeftjes thuis te komen werd er besloten om naar binnen uit te wijken.
Zo heb ik deze dag tussen twee ruimtes heen en weer gependeld. In de woonkamer stonden de dames met de sjaal en in de hobbykamer de dames met de objecten.
Tijdens de lunch zijn we lekker buiten onder de overkapping gaan zitten om zo toch nog wat van de warmte te kunnen genieten en na afloop heb ik in de fantastische tuin, op de rand van de vijver met hele mooie vissen, de gemaakte objecten gefotografeerd.
De resultaten waren ook dit keer weer zo ontzettend mooi, zo verrassend qua kleur gebruik, qua model etc etc.



Saskia, bedankt voor je gastvrijheid en het ter beschikking stellen van je huis en tuin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten