zaterdag 15 december 2012

Sneeuwpoppen

Wat een emotionele week hebben we achter de rug. Een tweetal mededelingen die ons nog al uit het lood sloegen, waardoor we dachten "niet weer hè en waarom nou weer bij ons. Is ons dan niets gegund?"...... Maar ze zeggen toch:

In iedere ervaring, positief of negatief
schuilt een verborgen schat!

Dus daar houden we ons maar even aan vast, alhoewel ik op het moment de schat echt nog niet weet.
Maar er zal wel weer een reden voor zijn.


Vandaag een drukke dag met een cadeautje uit zoeken voor mezelf ☺, verjaardag boodschappen doen e.d. Gelukkig hoefde ik de keuken niet zelf in, want Danjelle heeft heerlijk cupcakejes gemaakt,  Annelieke een chocoladekoek en Marcel twee pannen soep.De geuren die uit de keuken komen zijn heerlijk. En ik vond tegen de avond toch nog even de tijd om creatief bezig te zijn. Dit verzet mijn gedachtes altijd heel goed. Heerlijk met de handen en ogen bezig zijn, alle last die dan even af valt.
In het atelier hangt al het e.e.a. voor de kerst, o.a. om mijn cursisten te inspireren. Maar hierdoor mist het binnen in huis nog wat aan versieringen. Om nu alles dubbel te maken vind ik ook weer zo iets en ook niet leuk trouwens. Het is veel leuker om nieuwe dingen te maken ☺


Het enige wat ik nodig had was een paar sokken, rijst, naald en draad, knopspelden en wat oranje silk clay.
Super eenvoudig en zo'n leuk resultaat! Je kunt ze in alle standen plaatsen, door de rijst.


Ik heb laatst ook nog wat kerstballen gepimpt met Diam's 3D verf. En nog enkele "Sneeuwneuzen" gemaakt, met oranje silk clay en Diam's 3D verf.

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten