zaterdag 19 mei 2012

Moederdag bij het Kinder Knutsel Atelier

Eindelijk mag ik de foto's publiceren van de mooie foto cupcake houders, die de meiden hebben gemaakt voor moederdag tijdens het Kinder Knutsel Atelier.
Ik mocht ze niet eerder plaatsen van de meiden, omdat ze bang waren dat de mama's stiekem 's avonds op de site zouden kijken......................
Inmiddels hebben de mama's hun cadeautje in ontvangst mogen nemen en ik weet haast wel zeker dat ze er super blij mee zijn. En nu mag ik dan ook met een gerust hart de foto's op mijn blog zetten :-)


Sommige meiden hadden nog tijd over om een sleutelhanger te maken. De cupcakes en sleutelhangers zijn gemaakt met o.a. silk clay. Fijne zelfhardende flexibele klei, waarvan je geen vieze handen krijgt. Deze klei is ook in het atelier verkrijgbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten