maandag 20 februari 2012

Memoborden

Ik heb ook weer enkele memoborden gemaakt. De grote (55x65) is in opdracht van mijn dochter Annelieke gemaakt en dus ook persoonlijk gemaakt door de naam van haar vriendin erop te verwerken.
Als ik iets voor mijn dochters moet maken, laat ik ze zelf ook altijd meedenken en uitzoeken. Want meiden van die leeftijd hebben toch een eigen smaak en gedachtes over bepaalde dingen.
Mijn dochter vond dat we er een zakje op moesten maken, waar dan weer van alles in kon. Onder de bandjes kunnen ook nog allerlei briefjes bewaard worden.
Nu ik de Big Shot heb, kan ik van alles uitproberen met stof snijden. Want waar doorgaans de Big Shot voor papier wordt gebruikt, vertaal ik dat weer op mijn beurt naar stof. Hieronder heb ik een stans met bloemetjes en vlinder gebruikt.
De Big Shot is ook bij mij verkrijgbaar in het atelier.


Hieronder zie je de vlinder die met de Big Shot is uitgestanst. En ik vond het kadertje wat overbleef ook wel leuk om te verwerken. Os bin zuunig, we gooien niets weg! Dat is wat ik mijn cursisten ook steeds vertel, alle restjes stof kun je altijd weer verwerken in een ander werkstuk.


Dit memobord heb ik al eens eerder gemaakt, voor een vriendin van mijn dochter Danjelle.
Kun je zien wat een verschil van meiden. Van Danjelle mocht het allemaal wat meer zijn, terwijl dat memobord een stukje kleiner is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten