woensdag 10 juli 2013

Kinder Feestje Lynn

Als laatste activiteit voor de vakantie in het atelier stond het Feestje van Lynn gepland.
Haar zus was laatst ook een keer geweest met een feestje van haar vriendinnetje Roosmarijn en via haar was Lynn bij mij uit gekomen. Zij heeft een spiegel versieren met de 3D verf van Diam's uit gezocht, wat toch wel heel erg in trek is bij alle kinderen.
Al hoewel ze het nieuwste idee, een 3D schilderijtje, ook wel heel leuk vond. Maar de spiegel trok nu toch even het meest.
Danjelle kwam mij deze middag versterken, maar de meiden waren zo lekker rustig bezig dat we het helemaal niet zo druk hadden. De tijd vloog, ook omdat de klok heel ver vooruit liep hihihihihi
Ik denk dat ik er maar eens nieuwe batterijen in moet stoppen.
Alle spiegels zijn verschillend geworden, de één druk de ander rustig, de één kleurrijk, de ander in een paar kleuren. Er was zelfs een meisje die het spiegeltje had gemaakt voor haar neefje Sid die bijna jarig is. Ik zou het zo moeilijk vinden als ik iets zelf gemaakt meteen weer moest afgeven. Zij ook wel zei ze, maar ze ging hem toch afgeven, knap hoor. Volgens mij heeft Lynn het super naar haar zin gehad en tevreden zijn ze allemaal in de auto weer terug naar Swolgen gereden.


Lynn en vriendinnen bedankt voor jullie gezelligheid en creativiteit.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten