maandag 23 mei 2016

Porselein schilderen

Laatst is mijn vriendin Tanja in het atelier geweest om een persoonlijk cadeau voor één van haar vriendin collega's te maken. Samen zijn we even het dorp ingetrokken om te kijken wat nu een leuke ondergrond zou kunnen zijn. We kwamen terug met twee leuke potten met een deksel van kurk.
Ik heb me in moeten houden om ze niet ook te kopen, want ze zijn wel erg leuk. Maar ik groei langzaam dicht aan spullen, dus ik heb me kunnen inhouden (met moeite hihihi).

En toen moest ze zelf aan de slag ☺ Even neuzen tussen al mijn tekeningen en voorbeelden en gekozen voor de vogeltjes.
Heel eenvoudig, maar toch zo leuk om te doen en net dat extraatje omdat je het zelf hebt gemaakt.
Nog snel even twee labeltjes bewerkt en er aan gehangen. Super cadeau toch?!

Ze heeft gewerkt met de zwarte verf van Pébéo, een verf die we op de beurs ook hebben gebruikt en qua gebruik heel fijn is.

Missie geslaagd Tanja en volgens mij was je vriendin er ook blij mee als ik zie dat ze hem geliked heeft op Facebook .


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten