vrijdag 19 februari 2016

Naaldvilten dierenhoofd Open Atelier

Tijdens het Open Atelier heeft ook deze groep dierenhoofdjes gemaakt van wol. Maar omdat ik eigen ideeën graag stimuleer is er dit keer ook een beertje naald gevilt. Wilma word binnenkort oma van een tweeling en haar dochter heeft alles met deze me2you beertjes. En Wilma is met een kraammand bezig waarin ze dit dus wil verwerken. Zo heeft ze al eerder een schaaltje beschilderd met dit thema, waarvan je verderop een foto kunt terug zien. Ze heeft me al laten zien wat ze tot nu toe heeft gemaakt en ik moet zeggen, petje af hoor. Dat wordt een giga mand gevuld met allerlei moois en nuttigs. De andere dames zijn voor het schaapje gegaan. Ieder schaapje heeft zijn eigen uitdrukking en dat is zo leuk om te zien.


Lijkt het je leuk om zelf ook zo'n schaap of ander dierenhoofd te maken, stuur me dan een mailtje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten