maandag 4 januari 2016

Sinterklaas krans

Ook al zit je al heel lang bij het atelier, ik zal altijd proberen om je iets nieuws te laten maken. Dus je hoeft niet bang te zijn dat je het jaar daar op weer het zelfde moet maken. Want dat hoor ik nog wel eens van scholen, dat zus na zus met hetzelfde werkje naar huis komen. Jammer.
Natuurlijk komen er technieken terug, maar die kun je dan alleen maar beter leren kennen op die manier. Het is voor mij dus een echte uitdaging om steeds met iets nieuws te komen. Een heleboel is al eens uitgedacht door andere, maar je geeft er dan je eigen draai aan.

Zo heb ik afgelopen jaar dus een eigen draai gegeven aan een Sinterklaas Krans. En de reacties waren zeer lovend en leuk om te horen. Op mijn Facebook Pagina scoorde ie enorm hoog, bloos bloos.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten