dinsdag 5 januari 2016

Nieuw jaar nieuwe kansen

Het afgelopen jaar is er weer een hoop gebeurt. En een hele tijd is het stil geweest op mijn blog. Maar daar ga ik weer verandering in zien te krijgen. Laatst vroeg iemand aan me of ik nog goede voornemens heb voor dit jaar. Mijn antwoord was toen "nee, daar doe ik eigenlijk niet meer aan mee". Maar eigenlijk zou een voornemen moeten zijn om meer te genieten van de dag zoals die komt. Want nadat mijn man in juni een hartaanval heeft gehad, zou ik toch beter moeten weten. Gelukkig is het na het dotteren en een stent plaatsen weer allemaal goed met hem, maar er is wel iets in je geheugen geprent. Dus nog meer genieten van gezondheid, van alle mooie creatieve dingen die ik mag maken en die gemaakt worden door andere in het atelier. En bovenal genieten van mijn gezin en de hele beestenbende die hier inmiddels ons huis in neemt.
Het Creatief Atelier Zus & Zus bestaat deze maand 5 jaar. Een mooi jubileum dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten