vrijdag 22 januari 2016

Naald vilten Open Atelier

Wat was dit leuk om te doen. De voorbereidingen waren iets minder, want het zag wit in het atelier van de piepschuim. Ik wilde datgene wat we zouden gaan maken wat groter uitwerken. Maar om dat nu helemaal massief van wol te moeten vilten dan zouden we heel veel uren verder zijn. Het werken moet wel haalbaar zijn namelijk.
Dus er moest een kern komen waar we om heen konden werken. Dat werd dus zagen en schuren en dat met piepschuim. Nou ik en Danjelle die me mee hielp zaten onder, maar zo ook de vloer, tafels, poten, stoelen....ach eigenlijk alles dus. Gemeen statisch spul hoor ☺

Maar het was alle moeite en voorbereidingen waard, want wat zijn de dierenkopjes leuk geworden!
Ík had de foto natuurlijk ook geplaatst op Facebook en wauw....zo veel bereik heb ik nog niet eerder gehad geloof ik. Maar zeg nou zelf, hoe leuk zijn ze?!

 
En om je een idee te geven, hoe groot ze zijn
 
 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten