woensdag 24 december 2014

Wat gaat de tijd toch snel

Ik loop al bijna een jaar achter met mijn blog. Deels door de drukte en deels door het feit dat ik via mijn iPad om één of andere redenen geen foto's kan plaatsen op mijn blog?? Misschien is het iets heel simpels, maar ik heb geen tijd gehad (of niet genomen...) om er in te duiken.

Mijn voornemen voor 2015 is dan ook om mijn blog ook weer up to date te houden, net zoals ik tot nu toe met mijn Facebook pagina heb gedaan.

Ik wil jullie hele fijne kerstdagen toewensen. Of je ze nu doorbrengt met familie, wel of niet allerlei verplichte etentjes in het verschiet hebt, met je gezin of misschien ben jij alleen deze kerst!! Hoe dan ook hoop ik dat je de warmte in je hart mag voelen. Het leven is kostbaar en vooral erg breekbaar, koester het en dat je je ondanks de mindere dingen in het leven, je dankbaar mag voelen voor wat je misschien wel hebt en hou dat vast!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten