dinsdag 22 oktober 2013

Nasleep beurs


Dat zo'n beurs niet in de kouwe kleren gaat zitten, dat was duidelijk te merken.
Had ik maandag tegen vijven alles bijna weer op zijn plaats staan, kwam er een heel rek naar beneden zuilen. Nou je kunt je voorstellen dat ik geschreeuwd heb, ooooooooooo heel erg.........ik heb denk ik alle spanningen, stress en frustraties van me afgegild. Het luchtte wel heel erg op, moet ik zeggen. Maar Marcel was minder blij, want hij kwam net op dat hele ongunstige tijdstip thuis van zijn werk en zou het liefst langer weg gebleven zijn. Oei oei gniffel, gniffel.

Na zo'n beurs zou je eigenlijk een week vakantie mogen nemen, maar ja de herfstvakantie zat er al weer op, dus mijn Naailessen gaan gewoon weer gezellig door. En maar goed ook, want ik mis het van de ene kant ook wel weer. En dan vooral als je de resultaten ziet die er gemaakt worden.





                 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten