donderdag 28 november 2013

Mozaïeken met Diam's

Geregeld krijg ik de vraag: doe je ook wel eens iets met mozaïeken?
Uhum alle spullen zijn aanwezig in het atelier en ik weet hoe het moet omdat ik het zelf ook al eens heb gedaan, echter...............................
Dit word al zoveel gedaan, dus laat ik nu eens een andere vorm van mozaïek toepassen ☺

En dat is dus het mozaïeken met de 3D verf van Diam's. Ik verkoop tenslotte de verf niet voor niets in het atelier.

Ik moest wel lachen toen Danjelle het zag en om haar reactie: 
"goh mam wat leuk dat ik nu naar 16 jaar nog een geboortespiegel krijg". hihihiihi



Dit is toch leuk om als cadeautje te geven of om te krijgen? In opdracht wil ik dit ook graag voor andere maken hoor. Maar helemaal leuk is om het zelf te maken en daarna cadeau te geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten