donderdag 28 november 2013

Mixed Media

Waar je je nu echt helemaal in uit kan leven is het Mixed Media. Allerlei technieken kun je hierin kwijt. Al heel lang stond er een paspop klaar om gepimpt te worden. Het eerste laagje had ie al. Ik had hem bekleed met bladzijdes uit een oud boek. Een boek nog uit mijn moeders tijd, dus hopelijk was het geen collecters item, ik denk het niet want het was een roman volgens mij (gniffel)
Maar toen.................tja toen is ie lang blijven staan, eerst buiten, daarna in de bijenkeuken achter een kastje verstopt, toen werd ie op het kastje gezet...............zichtbaarder dus.............en uiteindelijk is ie het atelier in gegaan ☺
Van alles kon ik er op kwijt. Natuurlijk kwam het thema naaien voorbij, hoe zou het ook anders kunnen. Ik had een tijd terug ontzettend gave knoopjes ingekocht bij Rinske Stevens Design. Daar heb ik de oogjes vanaf geknipt en de  knoopjes verwerkt op de paspop. Zo ook papier, servetten, stempels en verf van o.a. Viva Decor van o.a. Kippers Hobby. Van beide verkoop ik ook diversen materialen bij mij in het atelier.
Tevens vind je ook teksten, quotes e.d. op de paspop terug en ach zoveel meer. Maar dat is dan ook het leuke van mixed media, je kunt hier heel veel dingen in en op kwijt. En dan is het aan de toeschouwers om de achterliggende gedachte bij sommige dingen te achterhalen of ook niet. Want je hoeft natuurlijk niet overal iets achter te zoeken.

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten