maandag 4 november 2013

Kinder Feestje Eva

Een last minute boeking voor het feestje van Eva, die 6 jaar was geworden.
Eigenlijk gebeurt dit zelden op een maandagmiddag, maar dit was toch ook wel weer heel leuk en totaal onverwachts. Maar zo hoorde ik later van Danjelle, dat dat kwam omdat er een atv dag op school was ingepland..... Goh mijn dochter is beter op de hoogte dan dat ik soms ben. Maar ja hoe weet zij dat dan??..."nou mam, omdat ik kinderen van deze school hockey training geef" gniffel gniffel...

De meiden hadden eerst thuis een hele mooie armband gemaakt met vrolijk gekleurde kralen en mooie bedeltjes er tussen. En bij mij in het atelier gingen ze een doosje maken om het armbandje in te kunnen bewaren.
Ze hebben de dekseltjes allemaal versierd met de Foam Clay en daarna nog versierd met de Silk Clay.
En zie hier de mooie gekleurde en vrolijke resultaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten