zondag 20 oktober 2013

Crea Weekend Najaar Evenementenhal Venray

Dit keer zou ik met maar liefst 2 kramen op het Crea Weekend Najaar in Venray staan. Eentje om het aanbod te laten zien, van wat er allemaal mogelijk was bij het atelier en eentje voor de workshops waar men voor aan kon schuiven. Er ging een hoop geschuif in mijn hoofd voor af, hoe ik het dit keer zou gaan indelen en wat voor een mini workshops we zouden gaan geven. En ik wilde heel graag dat iedereen duidelijk kon zien wat er zo al mogelijk is bij het atelier en dat ik gewoon in Venray zit. Want o dat heb ik toch vaak gehoord als ik ergens stond........."het is heel leuk wat je doet, maar je zal wel heel ver weg zitten...."
Daarom heb ik eindelijk een banner kunnen laten maken door een lieve nicht van ons, Esmé van Attivita http://attivita.nl/ Het was moeilijk om het uit handen te geven, omdat ik altijd alles zelf in handen denk te moeten houden, maar uiteindelijk was het wel een last van mijn schouders. En zeg nu zelf het resultaat mag er zijn.


 

Het werden 3 hele gezellige, maar ook anders dan andere, beursdagen. Het is in ieder geval weer een mooie ervaring er bij. We worden steeds professioneler zullen we maar zeggen.
Mijn meiden, Marcel en beurszus Vivian met haar dochter hebben me deze dagen geweldig bijgestaan. Zonder hun hulp had ik het ook niet gekund, dus bij deze lieverds....................dank jullie wel uit het diepst van mijn hart.

Er zijn weer heel veel leuke dingetjes gemaakt, met behulp van de meiden. Maar we vergaten af en toe foto's te maken, helaas. Hieronder een paar foto's van enkele mooie creaties, gemaakt door jong en oud.



Er is zelfs een schaaltje geglas etst door een hele trouwe bezoekster en haar zoon. En deze zal vast en zeker ergens in het Eurotel Hotel Venray te zien zijn. Persoonlijker kun je het toch niet maken.......

Ik wil alle bezoekers en lieve cursisten bedanken voor hun bezoekje aan deze gezellige beurs.
De babbeltjes en praatjes zijn altijd een genot en ik geniet van de warmte en lieve woorden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten