donderdag 19 september 2013

Kinder Knutsel Atelier 3D schilderen

Afgelopen woensdag hebben de kinderen bij het Kinder Knutsel Atelier een schilderijtje gemaakt in 3D stijl.
Eerst hebben ze bepaald wat ze op het canvasdoekje wilde maken, dus mijn schetsboeken werden maar weer eens ingekeken. Dat is vaak nog het meeste werk vanwege de overdaad aan keuze. Nu zou ik het me zelf heel gemakkelijk kunnen maken door ze te laten kiezen uit een paar voorbeelden en dit zou zeker heel veel tijd schelen. Maar ik wil de kinderen bij het Kinder Knutsel Atelier hier in vrij laten. Ik wil ze stimuleren zelf ideeën aan te dragen of in ieder geval zelf hun keuze te maken. Dus dan maar iets meer tijd daar voor nemen.
Na hun keuze zijn ze aan de gang gegaan met decotex en acrylverf. Nadat alle stukjes decotex geverfd en uitgeknipt waren, konden ze de onderdelen op het inmiddels ook geschilderde canvasdoekje bevestigen met 3D tape.
Daarna werden er nog meer accenten aangebracht met de 3D verf van Diam's. En zie hier het resultaat.


Komt het girafje jullie niet bekend voor? ☺


Geen opmerkingen:

Een reactie posten