dinsdag 20 augustus 2013

Vakantie

Het heeft even geduurd maar langzaam komen we uit de vakantie modus. Er was me gevraagd of ik tijdens de vakantie niet gewoon het Kinder Knutsel Atelier kon laten door gaan. Super leuk natuurlijk, maar ik had deze vakantie blijkbaar toch even nodig.
Er is zoals gewoonlijk een hele tas met hobbyspullen mee gegaan op vakantie, maar die is amper aangeraakt. Marcel roept steeds "laat dat toch thuis"................maar herken je dat gevoel dat je dan echt iets mist? Ik kan dat dus niet hè, ik voel me dan onthand. Dus voorlopig gaat die tas gewoon mee op iedere vakantie. Tenminste zo lang we met de auto gaan dan.
We hebben heerlijk genoten van het mooie weer in Nederland en ik heb echt vakantie gehad.
Wel weer een hoop nieuwe ideeën in mijn hoofd opgeslagen, die er nu langzaam uit moeten komen.

Vorige week is het eerste groepje bij het Kinder Knutsel Atelier gestart en deze week de tweede.
Afgelopen zondag ben ik naar een Open Dag van een groothandel geweest en heb daar weer leuke stofjes ingekocht. En tussendoor ben ik lekker bezig met wat opdrachten en geniet ik zoveel mogelijk van het lekkere weer. Vanaf volgende week starten de Naailessen ook weer en dan is het dus echt gedaan met de vakantiemodus. Maar ik heb er wel weer veel zin in.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten