zaterdag 29 juni 2013

Workshop all in wol vilten

Mijn zus had een familiedag gepland en geloof het of niet ze, kwamen bij mij in het atelier een workshop volgen. En ik zeg, geloof het of niet, want mijn zus zegt altijd dat ze totaal niet creatief is en eigenlijk is dat ook wel zo. Ik zat er dus een beetje mee in mijn maag wat ik haar zou laten maken.
Er was namelijk met haar schoonzus afgesproken dat ze zouden gaan wol vilten.
Irma had al aangegeven dat dat dus echt niets voor haar was.................ik moest haar maar voor de koffie en zo laten zorgen. Ja wat moet je daar nou mee?
Uiteindelijk toen we de dag eerst begonnen met koffie en Limburgse vlaai, zat ze aan tafel voor de bubbeltjes plastic en de mal voor zich uit te staren. En wat schetst onze verbazing...ach laat me toch ook maar zo'n ding maken....??!!!!!! hahahahaha eindelijk hadden we haar zo ver.

Dus toen ook de laatste schoonzus was gearriveerd zijn we aan de slag gegaan. Helaas kwam er tussendoor nog wel effe een tegenvaller binnen. Jet die wat later was gekomen, had niets vermoedend haar auto voor op straat geparkeerd in de vakken, maar niet betaald. Marcel kwam op een gegeven moment vragen waar ze haar auto toch had staan......snel snel naar de auto, maar het was al te laat, er zat een fikse boete onder haar ruitenwisser. Jet is al vaker bij ons geweest, maar altijd 's avonds of op zondag en tja dan is het dus vrij parkeren. Zuur hoor.
Uiteindelijk hebben ze allemaal een heel mooi object gemaakt. Voor Jet viel die wel wat duur uit, maar ja daardoor is het  handwerk zo kostbaar zullen we maar zeggen.
Mijn zus was helemaal trots op zich zelf over het moois wat ze gemaakt had en zou er goeie reclame mee gaan maken voor mijn atelier.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten