dinsdag 25 juni 2013

Nieuwe ideetjes

Afgelopen dagen ben ik bezig geweest met wat nieuwe ideeën uit te werken. Er zit nog zo veel in mijn hoofd, dat ik soms gewoon niet weet waar ik moet beginnen.
En aangezien de Kunstmarkt Fladder in Venray op 14 juli weer zal plaats vinden en waar ik ook weer een plaats zal innemen, wil ik natuurlijk weer met wat nieuws komen.
Deze week zal ik nog les geven en daarna begint voor mij de vakantie, althans vakantie?! Ik ga gewoon door maar de lessen liggen even stil. Misschien mag ik nog een workshop verzorgen, maar dat zien we dan wel weer. Ik kreeg al de vraag of ik niet gewoon door wilde gaan met het Kinder Knutsel Atelier. Leuk toch om te horen dat de kinderen het zo leuk vinden en helemaal niet willen stoppen.

In ieder geval zijn we, mijn lieve vriendin Vivian en ik, al bezig geweest met de voorbereidingen voor de workshop die we gaan geven tijdens de Kunstmarkt. Amber is ons ook komen helpen, maar ze maakt de voorbeelden voor de workshop eigenlijk te mooi...........................hihihihihi



Hieronder een kleine blik op een paar nieuwe schilderijtjes. Als je naar de Kunstmarkt komt kun je ze in het echt zien.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten