woensdag 19 juni 2013

Kinder Knutsel Atelier

Tijdens de laatste Kinder Knutsel Atelier heb ik de kinderen de engeltjes van wol vilt (eindelijk) laten maken. Het was iets wat al zo vaak gevraagd was door de kinderen, dat ik dit wel een leuke afsluiter vond voor de vakantie.
Ook deze dag was het heerlijk warm, maar in een heerlijk koel atelier hebben we met de merinowol  in allerlei kleurtjes gewerkt. We hebben o.a. met wol gewikkeld, een klein beetje geprikt met de vilt naald, haren gevlochten, niet gevlochten en de engeltjes verder mooi gemaakt.
De mama's en papa's die de meiden allemaal kwamen halen, moesten ook dit keer weer even wachten, want op het laatst willen ze altijd nog van alles er bij, terwijl ze eigenlijk al hadden aangegeven dat ze klaar waren. Ze zien steeds weer wat nieuws, dus observeren goed. Het is zo leuk om die vooruitgang te zien bij ze en helemaal als je ze al langer op les hebt zitten.
De meesten kinderen hebben al aangegeven volgend seizoen weer terug te willen komen wat natuurlijk helemaal super is. Er werd zelfs gevraagd of ik niet op vakantie wilde gaan, maar gewoon les wilde blijven geven ☺


Sorry meiden, maar ik ga even wat nieuwe inspiratie uitwerken, daarna zie ik jullie heeeeeel graag weer terug.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten