maandag 27 mei 2013

Viva Decor Event Kippers

Door Kippers werd een Viva Decor Event georganiseerd voor alle klanten.
Voor het eerst had ik me daar voor aangemeld. Het was wel een heel eind rijden en vooral als je in je eentje moet rijden, maar het was weer een stap die ik in de goeie richting gezet had.
We hebben een mixed media schilderij gemaakt met allemaal verschillende soorten verf en technieken. Super interessant en nu ook weer veel nieuwe contacten opgedaan. Het is zo fijn als je eens af en toe van gedachten kunt wisselen met gelijk gestemde. Informatie en ideeën kunt uitwisselen met collega's zal ik maar zeggen.
De terug reis ging gelukkig ook weer heel voorspoedig, zodat ik op tijd thuis was voor de naailes van die avond.
Dus deze dag sloot ik ook weer af met een heel fijn en tevreden gevoel. Het liefst zou ik dan meteen thuis door gaan met van alles uit proberen, maar ja de tijd hè................



En als je dan dingen hebt uitgeprobeerd en je het zou willen toepassen, zul je toch eerst de materialen in huis moeten hebben. Dus de bestelling is niet snel daarna de deur uit gegaan.


Nu kijken of ik meer tijd kan vrij maken. Of wachten tot het vakantie is.

Diverse materialen zijn via het atelier verkrijgbaar, dus heb je interesse kom dan even langs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten