zaterdag 18 mei 2013

Feestje Sofie en Marijn

Vanavond kreeg ik een heel kuukelend, bijna stuiterend groepje meiden binnen. Marijn en Sofie hadden hun vriendinnetjes uitgenodigd om hun feestje bij mij in het atelier te vieren.
De mama's lieten ze met een groot vraagteken achter, want ze hoopte dat ik het onder controle kon houden. Hahahahaha.....het is een genot, zo leuk al die meiden onder elkaar en dat geklets met elkaar, ik vind het heerlijk. Danjelle heeft me fantastisch meegeholpen en we hebben ze prima in de hand kunnen houden hoor.

Ze hebben allemaal een doosje versierd met verf, Foam Clay en Silk Clay. Dat snorretjes weer helemaal hip zijn blijkt wel uit de foto ☺ Er worden geregeld snorremans doosjes gemaakt.

Toen de mama's ze kwamen ophalen werden er nog wat dingetjes uitgedeeld die de meiden meteen in hun doosjes konden stoppen en zo konden meenemen. Op deze manier werden ze meteen goed ingewijd.




Daarna hadden Danjelle en ik het atelier zo weer aan kant. Ik moest wel lachen om Danjelle haar reactie.....mam, zei ze, waren wij vroeger ook zo druk???!!!
Mijn antwoord laat ik maar even achterwege, of toch niet? Ach ik mag helemaal niet klagen met mijn twee lieve meiden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten