donderdag 15 november 2012

Vlaggenlijn / Feestslinger in Bos stijl

Om in stijl te blijven van de Uilen...........hier een vlaggenlijn die ik laatst voor een hele enthousiaste lieve dame mocht maken, als kraamcadeau voor haar allereerste kleinzoon.
Hij moest helemaal in de stijl van het bos zijn en bepaalde diertjes, zoals een hertje, paddenstoeltjes, eekhoorntje, vosje en uiltjes mochten erin terug komen. Er is heel wat werk gaan zitten om zoveel illustraties te vinden die qua stijl ook nog een beetje bij elkaar pasten, op dat gebied ben ik dan ook echt een pietlut en lukt me het loslaten echt niet. Maar dat vind ik niet erg hoor :-), in ieder geval hoef ik een volgende keer al die moeite niet meer te doen want ik heb ze nu opgeslagen staan op mijn computer.
Zelf ben ik helemaal blij met het resultaat, het is een super lange vlaggenlijn geworden van wel 6 mtr. en ik hoop dat hij inmiddels hangt te pronken bij de pasgeborene.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten